محل تبلیغات شما

آموزش کوتاهی مو در اصفهان

مشارکت او همچنین در هماهنگی موضع بدنی نشان داده می شود زیرا او از دستورالعمل های معلم در حرکت دادن بدن و نگاهش همزمان با سخنرانی معلم پیروی می کند. بعد از سكوت كوتاه در خط 60 ، وقتی كه هر دو به سوراخ سوراخ نگاه می كنند ، معلم استفاده خود را از ضمایر از كارگردانی با "du" ("شما") به استفاده از ضمیر "jag" ("من") تغییر می دهد.

آموزش کوتاهی مو در اصفهان

این به عنوان "گفتگوی خود" در نظر گرفته نمی شود ، بلکه باید به عنوان "استدلال با صدای بلند" به عنوان یک دستورالعمل برای دانش آموز ، مدل سازی با صحبت های او ،ip o :: r؟ " (سطرهای 61–62). دانش آموز در حال پاسخ دادن به این مسئله با اعمالی است که ترازبندی مجسم انجام سخنرانی معلم را نشان می دهد (سطرهای 61 تا 62).

آموزش کوتاهی مو در اصفهان . بنابراین می توان استفاده معلم از ضمیر اول شخص را به عنوان یک خود دانش آموز پیش بینی شده ، با نمایش های بدنی او هماهنگ کرد (Goffman 1981 ). این تغییر در بحث زمانی چارچوب مشارکت را تغییر می دهد که معلم از دیدگاه دانش آموز صحبت می کند و دانش آموز را بر آن می دارد تا به تجربه خود در مدل سازی خود پیوست (گودوین 2000 ).

آموزش کوتاهی مو در اصفهان

اشتراک موقعیت مشابه بدن به آنها امکان می دهد زاویه دید خود را همزمان کنند ، همانطور که در تصویر ثابت دوم در شکل 6 نشان داده شده است در زیر در خط 63 سکوت طولانی تری وجود دارد که در آن هر دو به موهای نیم رخ نگاه می کنند در حالی که دانش آموز با انگشتان خود پیچش را محکم می کند. در پاسخ به س theال معلم "یا چه کاری می توانم انجام دهم:" (سطر 64) ، با گذاشتن زمین ، دانش آموز بدن و نگاه خود را از یک طرف به طرف دیگر و با پیوستن معلم حرکت می دهد.

 آموزش کوتاهی مو در اصفهان

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع :

raheleedalat.com

 


hamechidan312

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی